Bildiriler ve Yazım Kuralları
Bildiriler ve Yazım Kuralları
Özet Gönderim Kuralları
1- Kongremize özet göndererek başvurmanız gerekmektedir.
2- Özetlerinizi word/doc formatında en geç 1 Mayıs 2024 tarihine kadar sistem üzerinden göndermelisiniz.
3- Kongreye derleme, araştırma ve vaka takdimi türünde çalışmalar kabul edilecektir.
4- Bildiri özeti yapılandırılmış özet olmalı ve şu başlıklardan oluşmalıdır:
Amaç-Materyal ve Metot-Bulgular-Tartışma ve Sonuç-Anahtar Kelimeler
5- Bildiri özeti toplam 300 kelimeyi geçmemelidir.
6- Bildiri özeti başlığı, çalışmanın içeriğini yansıtacak ve 20 kelimeyi geçmeyecek şekilde oluşturulmalıdır.
7- Özet başlıkları büyük karakter kullanılarak yazılmalıdır.
8- Özet yazımında, tüm içerik ve başlık Time New Romans yazı karakteri, 12 punto ve 1.5 satır aralığı kullanılmalıdır.
9- Yazarların isim ve soy isimleri açık olarak yazılmalıdır, ünvan kullanılmamalıdır. Sunumu yapacak yazar isminin altı çizilmelidir ve o yazarın mutlaka kayıt olması gerekmektedir.
10- Bildirilerde sunumu yapacak olan yazarın kurum bilgileri, mail adresleri, ORCID bildiri başlığı altında sunulmalıdır.
11- Bildiri özeti şekil ve tablo içermemelidir.
12- Özetin sonunda minimum 3, maksimum 6 kelimeden oluşan anahtar kelime bulunmalıdır.
13- Bildiri özeti, Türkçe ve İngilizce dilinde yazılmalıdır.
14- Bütün bildiriler ikili hakem süreciyle değerlendirilecektir.